Η Ambience Services συμμετείχε στο 18ο Συνέδριο Κορυφής Εξυπηρέτησης Πελατών που πραγματοποιήθηκε στο Αμφιθέατρο OTE Academy. To συνέδριο είχε ως στόχο μία ολιστική προσέγγιση των επίκαιρων τάσεων που διαμορφώνουν το μέλλον του κλάδου. Στο συνέδριο έδωσε το παρών και άνοιξε το διάλογο για τη στρατηγική του μετασχηματισμού της Εξυπηρέτησης Πελατών, ο Μιχάλης Παναγιωτάκης, Operations Manager της Ambience, με θέμα ομιλίας “Excellence in CX through Automation”.
- Αρχική
- Η Εταιρεία
Η Ambience
Κουλτούρα
Τελευταία Νέα
Ambience
Culture
- Υπηρεσίες
Support
Optimization
Growth
- Καριέρα
- Blog
- Επικοινωνία