Omnichannel Contact Center

Υπερβείτε τις προσδοκίες των πελατών σας

Oι πελάτες πλέον επιθυμούν να μπορούν να αλληλεπιδρούν με την επιχείρησή σας χρησιμοποιώντας όλα τα διαθέσιμα κανάλια επικοινωνίας.

Η Omnichannel πλατφόρμα της Ambience, παρέχει τη δυνατότητα να επικοινωνούν μαζί σας μέσω τηλεφωνικών κλήσεων, εφαρμογών για φορητές συσκευές, email, social media ή chat.

Η πρόκληση, είναι να διασφαλίσουμε ότι τα νέα και τα παραδοσιακά κανάλια συνδέονται μεταξύ τους με τρόπο που να επιτρέπει στους πελάτες να μεταφέρονται απρόσκοπτα από το ένα στο άλλο και να συνεχίζουν κάθε φορά από εκεί που σταμάτησαν.

Οι υπηρεσίες Ambience Omnichannel Contact Center, διασφαλίζουν το υψηλό επίπεδο ικανοποίησης των πελατών σας και ενισχύουν τη φήμη του οργανισμού σας.

H εμπειρία Omnichannel που προσφέρουμε διαθέτει ενσωματωμένα συστήματα που διασυνδέουν τις πληροφορίες, το ιστορικό και την επικοινωνία του πελάτη με την επιχείρησή σας.

Έτσι, το τηλεφωνικό σας κέντρο μπορεί να διασφαλίσει ένα εξαιρετικό customer journey για τον κάθε πελάτη της εταιρείας σας.

Οι εξειδικευμένοι συνεργάτες μας ανταποκρίνονται πλήρως στις προσδοκίες των πελατών σας και αυξάνουν σημαντικά τους υψηλούς δείκτες ικανοποίησής τους που χρειάζεται κάθε επιχείρηση.

INBOUND

Εξυπηρέτηση πελατών
Διαχείριση παραπόνων
Τεχνική υποστήριξη
Παραγγελιοληψία
Τηλεγραμματεία
Overflow κλήσεων

OUTBOUND

Πωλήσεις προϊόντων & υπηρεσιών
After sales
Upselling & Cross-selling
Welcome calls
Κλείσιμο τηλεφωνικών ραντεβού
Follow up σε direct mailing
Προγράμματα loyalty
Έρευνες αγοράς
Έρευνα ικανοποίησης πελατών
Retention

Δείτε δύο σύντομα και διαφωτιστικά video με όλες τις 
inbound & outbound υπηρεσίες του Ambience Omnichannel: