- Αρχική
- Η Εταιρεία
Η Ambience
Κουλτούρα
Τελευταία Νέα
Ambience
Culture
- Υπηρεσίες
Growth
Optimization
Support
- Καριέρα
- Blog
- Επικοινωνία
Oι πελάτες πλέον επιθυμούν να μπορούν να αλληλεπιδρούν με την επιχείρησή σας χρησιμοποιώντας όλα τα διαθέσιμα κανάλια επικοινωνίας.
Η Omnichannel πλατφόρμα της Ambience, παρέχει τη δυνατότητα να επικοινωνούν μαζί σας μέσω τηλεφωνικών κλήσεων, εφαρμογών για φορητές συσκευές, email, social media ή chat.
Η πρόκληση, είναι να διασφαλίσουμε ότι τα νέα και τα παραδοσιακά κανάλια συνδέονται μεταξύ τους με τρόπο που να επιτρέπει στους πελάτες να μεταφέρονται απρόσκοπτα από το ένα στο άλλο και να συνεχίζουν κάθε φορά από εκεί που σταμάτησαν.
Οι υπηρεσίες Ambience Omnichannel Contact Center, διασφαλίζουν το υψηλό επίπεδο ικανοποίησης των πελατών σας και ενισχύουν τη φήμη του οργανισμού σας.
H εμπειρία Omnichannel που προσφέρουμε διαθέτει ενσωματωμένα συστήματα που διασυνδέουν τις πληροφορίες, το ιστορικό και την επικοινωνία του πελάτη με την επιχείρησή σας.
Έτσι, το τηλεφωνικό σας κέντρο μπορεί να διασφαλίσει ένα εξαιρετικό customer journey για τον κάθε πελάτη της εταιρείας σας.
Οι εξειδικευμένοι συνεργάτες μας ανταποκρίνονται πλήρως στις προσδοκίες των πελατών σας και αυξάνουν σημαντικά τους υψηλούς δείκτες ικανοποίησής τους που χρειάζεται κάθε επιχείρηση.
INBOUND
Εξυπηρέτηση πελατών
Διαχείριση παραπόνων
Τεχνική υποστήριξη
Παραγγελιοληψία
Τηλεγραμματεία
Overflow κλήσεων
OUTBOUND
Πωλήσεις προϊόντων & υπηρεσιών After sales Upselling & Cross-selling Welcome calls Κλείσιμο τηλεφωνικών ραντεβού Follow up σε direct mailing Προγράμματα loyalty Έρευνες αγοράς Έρευνα ικανοποίησης πελατών Retention
© Copyright 2022 Ambience. All Rights Reserved.