Omnichannel Contact Center
Υπερβείτε τις προσδοκίες των πελατών σας
Oι πελάτες πλέον επιθυμούν να μπορούν να αλληλεπιδρούν με την επιχείρησή σας χρησιμοποιώντας όλα τα διαθέσιμα κανάλια επικοινωνίας.
Η Omnichannel πλατφόρμα της Ambience, παρέχει τη δυνατότητα να επικοινωνούν μαζί σας μέσω τηλεφωνικών κλήσεων, εφαρμογών για φορητές συσκευές, email, social media ή chat.
Η πρόκληση, είναι να διασφαλίσουμε ότι τα νέα και τα παραδοσιακά κανάλια συνδέονται μεταξύ τους με τρόπο που να επιτρέπει στους πελάτες να μεταφέρονται απρόσκοπτα από το ένα στο άλλο και να συνεχίζουν κάθε φορά από εκεί που σταμάτησαν.
Οι υπηρεσίες Ambience Omnichannel Contact Center, διασφαλίζουν το υψηλό επίπεδο ικανοποίησης των πελατών σας και ενισχύουν τη φήμη του οργανισμού σας.

H εμπειρία Omnichannel που προσφέρουμε διαθέτει ενσωματωμένα συστήματα που διασυνδέουν τις πληροφορίες, το ιστορικό και την επικοινωνία του πελάτη με την επιχείρησή σας.
Οι εξειδικευμένοι συνεργάτες μας ανταποκρίνονται πλήρως στις προσδοκίες των πελατών σας και αυξάνουν σημαντικά τους δείκτες ικανοποίησης του call center customer journey που χρειάζεται κάθε επιχείρηση.
Οι εξειδικευμένοι συνεργάτες μας ανταποκρίνονται πλήρως στις προσδοκίες των πελατών σας και αυξάνουν σημαντικά τους υψηλούς δείκτες ικανοποίησής τους που χρειάζεται κάθε επιχείρηση.

INBOUND
Εξυπηρέτηση πελατών
Διαχείριση παραπόνων
Τεχνική υποστήριξη
Παραγγελιοληψία
Τηλεγραμματεία
Overflow κλήσεων

OUTBOUND
Πωλήσεις προϊόντων & υπηρεσιών After sales Upselling & Cross-selling Welcome calls Κλείσιμο τηλεφωνικών ραντεβού Follow up σε direct mailing Προγράμματα loyalty Έρευνες αγοράς Έρευνα ικανοποίησης πελατών Retention
Δείτε δύο σύντομα video με όλες τις
inbound & outbound υπηρεσίες
του Ambience Omnichannel: